Oli nagyon szereti a keddeket és a csütörtököket, ezek az ő nagy napjai. Ilyenkor vannak a fejlesztések. 3-kor kezdünk Katinál az Autizmus Alapitványnál.

Az Autizmus Alapitványnál a TEACCH programmal oktatnak. Ez itt Olivér napirendje. Amikor végez egy feladattal akkor odamegy leveszi azt amivel végzett, és utána jöhet a következő napirendi pont. A napirendi kártyák óriási segitséget jelentenek Olinak, ezek segitségével az egymást követő feladatok kiszámithatóvá válnak, igy mindig tudja, hogy mire számithat a következő pillanatban. Minél nagyobb a kiszámithatóság, annál kevesebb a frusztráció.

A feladat napirendi kártya: Olinak el kell mondania, hogy milyen érzéseket tükröz a képeken látható emberek arca.

Majd eseményekkel kell összetársitania az érzelmeket.

Utána jön egy kis beszélgetés egy képről.


Majd utolsó feladatként, egy kis beszélgetés a napszakokról.

A végén persze az elmaradhatatlan szabadidős tevékenység. Oli mostanában mindig a buborék fújást választja... Kati késziti a buborékokat, amit Oli nagyon lelkesen elkap
1 megjegyzés:
Ilyen érzelem felismerősre Máté is rászorulna, de nála először az alapokat próbálják lerakni.
Megjegyzés küldése