2007. szeptember 20., csütörtök

Nem szemetelünk!

Olivérrel átkelésnél meg kellett állnunk a zebránál. Miközben várakoztunk a sorunkra, megállt mellettünk egy smart autó, benne egy 20 éves forma igazi kis picsával. (bocs a kifejezésért, de tényleg az volt) Egyszer csak résnyire kinyilik a kocsi ajtó, és a kispicsa kidobja a sport szelet csoki papirját. Olivér döbbenten nézi az esetet, majd rám néz és megkérdezi: Anyanya, ugye szemetelni nem szabad? Nem, adom a választ, és abban a pillanatban azon kapom magam, hogy kisméretű gyerekem kopogtat a kocsi ablakán, és a következőket mondja: Kisasszony, a szemetet nem az utcára dobjuk, ha nem a kukába, kérem vegye fel. A kiscsaj valószinüleg annyira megdöbbent ettől az egésztől, hogy kihajolt és felvette a szemetet, és zavarodottan bámult gyermekemre, meg persze rám.

4 megjegyzés:

Mama írta...

Zseniális! Imádom ezt a srácot!Csak azt sajnálom, hogy nem lehettem ott.

Mama írta...

Szia megint! Küldtem megjegyzést a lovashoz is , de nekem azt írja ki , hogy 0 megjegyzés

Unknown írta...

Erről van szó.:)
Hiszen a csajnak a szokásos után szokatlan jött. Mit csináljon? Nem meggyőződésből rakja oda a szemetet, ahova.

山羊貓 írta...

LOOOOOOOOL!!! Ezt így kell csinálni! 20 pont! Csúcs! (Én anno csak Apuval vertem ki a balhét a boltban mindannyiszor, amikor csak cigit vett, pontosan idézve a bagóellenes propagandát, és hangosan kifejtve, hogy mérgező. Le is szokott. ;))